nobody's daughter

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 31 oktober 2010 14:19

Trodde vi skulle upp tidigt på morgonen och träna (typ 10), men nej, nej, nej!! Vi måste vänta tills klockan fyra!!


Låter säkert sjukt bortskämd som får damp för att jag inte får som jag vill men JAG RÅKAR FAKTISKT HA ETT LIV OCKSÅ!!! Om jag anpassar mig till resten av famlijens liv så får dem för fan ta och anpassa sig till mig!!


Nej nu är jag sur!! Ska sätta på min "arga" spellista på Spotify och vara sur mot alla i familjen!


Negative fuck you

Av Sara - 31 oktober 2010 09:59

Ska käka frukost, sen sticka och träna!


Här kommer lite modeinsperation!!


Av Sara - 31 oktober 2010 01:02

Idag (eller igår blir det) har varit min kreativa dag! Har fotat både ute och inne, har målat med vattenfärg och skrivit två låtar!

Har däremot varken städat eller pluggat som jag skulle göra, men ska städa lite nu.


Av Sara - 30 oktober 2010 18:47

It's coming back!! Help me!!

Av Sara - 30 oktober 2010 14:30

Har fortfarande på mig gårdagens smink, usch. Somnade framför TVn igår kväll och vaknade 03.00


Ska ut och fota lite till Elevens Val, sen ska jag städa och plugga lite annat.


Av Sara - 29 oktober 2010 23:39

Dagens vill ha!?

Av Sara - 29 oktober 2010 22:53

Är redan hemma. Det blev lite tidigare än vad vi trodde, men fy fan va de Blü var bra!! Helt jeekla asgrymma!!

De hade en grym scennärvaro och sjukt bra låtar de skrivit själva!! Helvete altså!! 10/10!!


Glömde bort att filma och fota så ni får nöja er med en gammla video! 


Här har vi framtida rockstjärnor!!

Av Sara - 29 oktober 2010 18:38

Nu firar jag höstlovet med att gå på min första Blü konsert!! Yay!!

Ses senare!!


Ovido - Quiz & Flashcards