nobody's daughter

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sara - 11 oktober 2010 22:27

Är det någon mer än jag som tycker att alla "stora" bloggar börjar bli lite... tråkiga??


Lisaplace - Bloggar 1 inlägg i veckan och då lägger hon upp en bild på sig själv med två meningar under!


Kenza - Bloggar nästan bara Kenza & Tyra Show. Nej, nej, TRÅKIGT!!


Dessie - Börjar plötsligt leka vuxen och bloggar ändast om sina jeekla presskonferenser!


Paow - Bloggar bara om Hugo, träning och träna med Hugo!! Den där Hugo är lika intressant som ett äpple brevid en balja choklad!!


Foki - Leker så in i helvete oskyldig hela tiden!! Lägg ner bara! Alla springer inte runt och tittar på Hello Kitty formade cupcakes dagarna i ända!!


Kissie - Jadu... av någon anledning är hon bara inte lika underhållande längre...


Det är inte bättre att Vecko Revyon gjorde den sämsta bloggawards någonsin och att Rikauteliggare har slutat blogga.



Av Sara - 11 oktober 2010 15:17

Har varit hemma idag med... Usch!! Så tråkigt!!

Jag känner mig ändå ganska bra men jag har så mycket lock i örat att jag knappt hör något.

Och ja, det kan va bra att höra något i skolan.


Min egna Agnes har precis varit här och lämnat lite skolböcker. Ska nu plugga tills kvällen kommer och så får jag hoppas att jag kan gå imorgon!


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards